Fouten maakt iedereen, ook ik …

We maken allemaal weleens fouten. In mijn geval heb ik het dan niet over een taal- of spelfoutje, maar over echte missers. Zelfs met jarenlange ervaring sla ik soms de plank mis. Gebeurt gelukkig niet vaak, maar het gebeurt wel. Hoe kun je dan het beste reageren?
 
Making promises and keeping them is a great way to build a brand. If you fail to deliver one day, be open about it and you will build trust.
 

Fouten oplossen

Vroeger zat ik dan in zak en as. Maar wat schiet je daarmee op? De klant komt er ook niet verder mee. Daarom geef ik het liever meteen toe. Soms gaat dat gepaard met wat gevloek en getier, want ik baal natuurlijk enorm! Daarna vraag ik de klant om samen met mij naar een oplossing te zoeken door alles nog eens door te nemen.
 
Dit creëert direct ruimte voor vertrouwen, bij mij en bij de klant. Ik herschrijf de content en dan komt het goed. Ook met onze verdere samenwerking.
 

Hoe ga jij om met je fouten?

Wat doe jij als je een fout gemaakt hebt? Of als een ander een fout maakt, wat kan diegene dan volgens jou het beste doen om het op te lossen? 

Ik wil graag meer over jou en de diensten van Trigger Tekst weten

12 + 10 =

Geen zorgen, je krijgt geen nieuwsbrieven. Meer informatie over het gebruik van gegevens vind je in onze privacyverklaring.